Profesori Itineranti si de sprijin

Pagina creată pentru profesionisti care activează în domeniul educației speciale, dar si pentru cadrele didactice din scolile integratoare

SIMPOZION NAŢIONAL,, INDIVIDUALIZARE ȘI PERSONALIZARE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV AL ELEVILOR AFLAȚI ÎN DIFICULTATE”- 10 iunie 2016

pe 17 aprilie 2016

Cunoscând preocupările în domeniul educaţional
şi apreciind prestigiul dumneavoastră profesional,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ SPECIALĂ NR.1 MUNICIPIUL
PLOIEŞTI, PRAHOVA

au plăcerea de a vă invita să participaţi în data de 10 iunie 2016
la a doua ediţie a Simpozionului Național cu tema:
„INDIVIDUALIZARE ȘI PERSONALIZARE
ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV AL ELEVILOR
AFLAȚI ÎN DIFICULTATE

OBIECTIVE:
 Promovarea exemplelor de bune practici din învăţământul special, special integrat și de masă/obișnuit.
 Prefigurarea unor modalităţi de intervenţie personalizată, care să permită prevenirea efectelor negative ale unei pseudo-integrări sau pseudo-incluziuni.
 Creșterea eficienţei profesionale şi stimularea colaborării dintre cadrele didactice din învaţământul special şi special integrat cu cadrele didactice din şcolile integratoare/de masă.
 Promovarea educației incluzive ca soluție a școlii de a asigura starea de bine la școală a elevilor și ca modalitate de facilitare a egalizării șanselor în vederea integrării sociale.
 Valorizarea competențelor de exprimare culturală prin diferite forme de manifestare artistică în spiritul toleranţei şi acceptării.

INFORMAŢII SIMPOZION accesând acest document:  Simpozion

VĂ AŞTEPTĂM CU INTERES!

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: