Profesori Itineranti si de sprijin

Pagina creată pentru profesionisti care activează în domeniul educației speciale, dar si pentru cadrele didactice din scolile integratoare

Documente specifice activității profesorului itinerant/ de sprijin

FISA PSIHOPEDAGOGICA

TABEL ELEVI- inceput an sc.

Model- PLANIFICARE ANUALA

Fisa de evaluare continua-lb.rom

Fisa de evaluare continua-matem.

Fisa de observare regres-progres elev integrat

Model -Structură PIP– Plan de intervenţie personalizat

Model – Proiect de flexibilizare

Model- CATALOG

PROMOVABILITATE-NUMERICA SF. SEM.

SITUATIA ELEVILOR INTEGRATI SF. SEM……

Directii de flexibilizare- Sugestii metodologice


10 responses to “Documente specifice activității profesorului itinerant/ de sprijin

  1. Bara Roxana spune:

    Multumim pentru materialele prezentate! Felicitari colegilor care s-au implicat si au realizat aceasta!

  2. David Orsolya spune:

    Imi place Va doresc succes

  3. Alina Alexandru spune:

    Buna ziua. Fisele de evaluare continua la matematica si limba romana sunt foarte bune si complete. Au fost realizate de dumneavoastra sau sunt preluate dintr-o carte?

  4. Alina Alexandru spune:

    Multumesc mult pentru raspuns.

  5. Frunzaru Gabriel spune:

    Acestea sunt documente care nu trebuie să lipsească din nici un dosar personal al profesorului itinerant.

  6. Frunzaru Gabriel spune:

    Acestea sunt documentele care nu trebuie să lipsească din mapa profesională a oricărui cadru didactic itinerant.

  7. Silviu spune:

    Am intrat aici cautand un model de adaptare. Mi se pare ca un astfel de profesor trebuie sa realizeze enorm de multe documente.

  8. […] De obicei se aplică evaluările inițiale și diferite probe la care aveți acces pentru a acumula cât mai multe informații despre elev (în urma cărora putem întocmi o fișă psihopedagogică, un studiu de caz, o fișă de observație) și cel mai important, întocmirea  PIP-ul „un instrument de proiectare şi implementare a activităţilor educaţional-terapeutice, utilizat pentru eficientizarea activităţilor de intervenţie şi atingerea finalităţilor prevăzute în planul de servicii personalizat” (Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, 2011, p. 3). O să învățați și despre Planul de Servicii Individualizat care este definit în Ordinul nr. 6552 drept „modalitatea de programare şi coordonare coerentă a resurselor şi serviciilor individualizate pentru copiii/elevii/tinerii cu CES integraţi în unităţi de învăţământ de masă, focalizată pe nevoile de dezvoltare ale acestora” (Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, 2011, p. 3). Adaug aici un site dedicat profesorilor de sprijin, care consider că este foarte util și vă ajută să vă faceți o idee despre documentele necesare catedrei de sprijin educațional https://profesoriitineranti.wordpress.com/documente-specifice-activitatii-profesorului-itinerant-de-…. […]

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.