Profesori Itineranti si de sprijin

Pagina creată pentru profesionisti care activează în domeniul educației speciale, dar si pentru cadrele didactice din scolile integratoare

Fișe de lucru adaptate pentru elevii cu cerințe educaționale speciale integrați în învățământul de masă

ev_mem_ces prof. inv. prim.  Veselu Georgeta, Scoala Gimnaziala Gheorghe Costescu Alunis

eval.clr.ces prof. inv. prim.  Veselu Georgeta, Scoala Gimnaziala Gheorghe Costescu Alunis

FIȘĂ DE EVALUARE ABILITĂȚI DE CALCUL  prof. itinerant si de sprijin POPA RODICA, CSEI, NR.1 Ploiesti

Fișe de lucru pentru cls.I

fisa culori – prof. educator Pavel Sabina

ÎNCERCUIESTE LEGUMELE SI FRUCTELE- prof. psihopedagog Pavel Sabina

Fise fructe si legume- prof. psihopedagog Pavel Sabina

Primavara fisa individuala

Fisa de lucru – adunarea cu 4 si 5 – prof. educator Pavel Sabina

Fisa de lucu A  TIPAR

Fisa de lucru litera f

Evaluare abecedar sem. I

Fisă de lucru cls. I -cu ce sunet incepe

Fise abecedar

fise de lucru lb.romana I

Fișe de lucru-logopedie cu sunetul c

fisa de lucru pentru diferenţierea corectă Î şi Â- prof. itinerant Iuliana Lixandru

Fisa de recapitulare literele a-t

Fișă de evaluare – sunetul-r

Fise de evaluare clasa I

Fise de lucru cuvinte pe silabe– prof. Ioana Sandu

Evaluare sumativa rom. sem I cls. I varianta 2 matrice bareme

evaluare matematica sem.I cls.I matrice bareme

Sursa Web: didactic.ro

2. Fișe de lucru diverse:

Test cunoasterea mediului cls. I

TEST DE EVALUARE cl.II rom – prof.  POPA RODICA

TEST DE EVALUARE cls III rom- prof. Popa Rodica

Fise de lucru cls. a III-a Limba Romana

Fise de lucru cls. a III-a Primăvara – Vasile Alecsandri – prof. Iuliana Lixandru

Fişe de luru clasa a III-a matematică-prof. Iuliana Lixandru

Fişe de lucru interdisciplinare Limba Română şi Matematică pentru cls. a V-a elevii CES dificultăţi de învăţare  –  prof. Iuliana Lixandru

Fisa de lucru- Adunarea si scaderea numerelor naturale de la 0 la 100 fara trecere peste ordin

Fisa de lucru patrat si dreptunghi

Fișă de lucru lb engleză

Fise de lucru nr. naturale- Prof. Cosrache Daniela

Fise de lucru pronume- prof. Costache Daniela

Fise de lucru substantivu- prof. Costache Daniela

Test evaluare matem.  unitati de masura cls. a II-a- prof. înv.primar Mihaela Dinu

FIȘĂ DE LUCRU MATEMATICĂ ADAPTATĂ clasa a V-a

Fișă de progres stiinte cls. a III-a

Fișă de lucru O-U- prof. itinerant Iuliana Lixandru

Test de evaluare cls.III Matematica

Test de evaluare cls.II

TESTE DE EVALUAREA CAPACITATII DE CALCUL

Test de evaluare adaptata Fractii cls. a V-a nivel I

Test de evaluare matematica cls.a V-a Fractii nivel II

Teste de evaluare initial matematica cls. a IV-a

Teza adaptată elevii cu cerințe educaționale speciale cls. a VI-a

FISA DE LUCRU INDEPENDENTA- Prof. Popa Rodica

EVALUARE INITIALA Lb. Romana  V-VI-Prof. Popa Rodica

Evaluare Initiala 2  Limba Romana cls. V-VI CES- prof. Popa Rodica

TEZA ADAPTATA cls. a VII-a sem. II

TEZA ADAPTATA cls. a VI-a sem. II


17 responses to “Fișe de lucru adaptate pentru elevii cu cerințe educaționale speciale integrați în învățământul de masă

  1. Florea Adelia spune:

    Am nevoie de sfaturi,sunt o mamica cu o fetita de cl a VII ,eu -i sunt profesor de sprijin nu i-am facut actele nici scoala nu au copii cu CES.Anul acesta am cam lasat-o in pace ,la matematica am avut o fata care o ajuta cate 3-5 ore pe sapt a inchis la matematica cu 5.50 . Media generala 8,34 .iar la smart la engleza a facut 84 de puncte . As dori sa iau o culegere sau caiet special la mate. ( si romana,fizica ),pentru nivelul ei dar cu ajutor, indicatii ca un fel de recapitulare .Exista asa ceva?

    • Buna ziua! Nu există niciun caiet special sau culegere pentru elevii cu CES. Adaptările curriculare se fac de către profesorul de sprijin în colaborare cu cadrul didactic de la clasă. Faptul că în școală nu există elevi cu CES este discutabil deoarece în orice moment al școlarității orice elev se poate afla într-o situație de risc. . Exista dar nu sunt acte legale făcute, sunt trecuți cu vederea sau sunt încadrați la categoria elevilor slabi sau problemă. Recomandarea mea ca profesor de sprijin este de a merge la o evaluare la CENTRUL JUDEȚEAN DE ASISTENȚĂ PSIHOPEDAGOGICĂ unde vă poate lămuri cu ce probleme se confrunta fetița dvs și dacă se impune să solicitați certificat de orienmtare școlară și profesională. Acest certificat chiar dacă nu există profesor de sprijin o va ajuta deoarece ȘCOALA VA TREBUI SĂ ȚINĂ CONT DE RECOMANDĂRILE COMISIEI.

  2. Laura Tarsu spune:

    Am nevoie de un sfat ce sa fac cu fetita mea in varsta de 9 ani ea este in cl1 deoarece e cu nevoi speciale sie la scoala de masa.Nu poate scrie si nu poate sa se concentreze asa bine dar memorie are destul de buna.Nu vreau sa o dau la scoala speciala am uitat sa precizez ca este in carucior.,dar nici la domicilliu nu vreau pt ca ei ii place sa mearga la scoala in fiecare zi vrea sa mearga.Ce pot sa fac ? Doamna invatatoare o primeste dar nu are timp sa se ocupe de ea si eu cred ca nici nu stie cum.(cl1,cl2 si cl0 sunt simultane)Astept raspuns.Va multumesc

    • Buna ziua!

      Pentru a merge in scoala de masa trebuie sa obtineti de la Servicul de evaluare si orientare complaxa – Centrul judetean de evaluare compexa(se afla in fiecare judet si la Bucuresti, certificat de orientare scolara si profesionala – CEOS- in care sa cereti si sa fie specificat integrare cu profesor de sprijin si planificarea adaptata. Dupa ce obtineti acest cerfificat trebuie sa luati legatura cu profesorul de sprijin la care este aronadata scoala.

      Opisul dosarului (se afla la pagina din blog dedicata certificatului de orientare scolara si profesionala), pe care trebuie sa-l prezentati la comisie(adeverinta de la medicul specialist semnifica o evaluare psihologica sau psihiatrica la medicul neuropsihiatru sau psihiatru, fara de care nu va accepta dosarul la evaluare complexa).

      Mult succes!

  3. SFIRIAC LAURA spune:

    NU ESTE CORECT ,SA NU GASESTI IN LIBRAII CAIETE SAU MANUALE PTR INVATATAMANTUL SPECIAL DECE NU SE GANDESTE MINISTRUL EDUCATIE SI LA ACESTI ELEVI?

  4. fsdfdf spune:

    numi place d eloc

  5. dediu anca spune:

    Buna ziua,
    Sunt invatatoare si am in clasa doua fetite cu ,,Certificat de orientare scolara si profesionala,, avand gradul de deficienta :Accentuat . Cum realizez curriculum adaptat pentru ele ? Unde pot consulta programe si planificari pentru clasa a II-a adaptate cerintelor speciale . Mentionez ca deficientele lor sunt de vaz dar si mentale (retard psihic usor) .

  6. Samartinean spune:

    Buna ziua.Voi avea inspectie pt acceptarea dosarului pt gradul I.Imi puteti da ideei de activitati pe care as putea sa le sustin in aceea zi.Mentionez ca sunt profesor de sprijin.

  7. Samartinean spune:

    Buna ziua.Sunt profesor de sprijin si as dori daca se poate sa ma ajutati cu niste sugestii in legatura cu sustinearea unor activitati pt inspectia de gradul I.Va multumesc

  8. Libita Simona spune:

    Buna ziua, am o intrebare..daca am absolvit un curs optional de logopedie in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiine ale educatiei, Pedagogia invatamantului primar si prescolar, pot profesa ca logoped in cadrul scolii? va rog ajutati-ma cu un raspuns, as vrea sa incep terapia cu cativa copilasi insa nu stiu daca imi este permis

  9. Samartinean spune:

    Buna ziua.
    As dori ajutorul dumneavoastra cu sfaturi sau cu ideei sau cu modele de planuri de lectie cu jocuri la stimulare cognitiva si educatie psihomotrica.Mentionez ca sunt profesor itinerant la clasele I-III.Va multumesc!!!

  10. nata spune:

    Bună! Ajutați-mă să deschid doc. Fisa de recapitulare literele a-t

  11. lna spune:

    Buna,sunt cadru de sprijin si va rog sa ma sfatuiti cu sa fac planificarea zilnica sau sa-mi dati un model .mersi

    • Elena Schirliu spune:

      salut…..eu sunt cadru de sprijn…..in planificarea zilnica d-stra trebuie sa menționați următoarele: zilele saptamînii, numele, prenumele elevului cu ces, activitatea planificată si apoi metode de evaluare sau strategii prin care d-stră efectuați activitatea dată( toate acestea într-un tabel).
      Explicație: d-stră scrieț-ți pe cine o să lua-ți in centru in fiecare zi din copii, apoi o sa scriți ce o sa face-ți cu el( adică lucru individual de scriere,citire, activități de dezvoltare a memoriei, gindirii etc.), apoi in ultima rubrica scriți prin ce a-ți făcut acest lucru(exemplu: fișe de lucru cu exerciții , dictare sau joc puzzle etc.).
      Acest lucru scrie-ți la fiecare de luni – vineri.

    • Bernardis Crisina spune:

      Buna seara.Sunt cadru didactic si lucrez de o luna cu un copil cu retard mintal .La scoala nu este bagat deloc in seama si incerc sa l aduc la nivelul de clasa aII-A.Mentionez, ca lucram materia clasei pregatitoare si a clasei I.Ma puteti ajuta cu fise mai ales la matematica la calcule cu trecere peste ordin.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.